Khamis, 26 Ogos 2010

apa yang kau nak semua dapat



Sehubungan dengan perkara diatas.Sebagai pemilik blog ini dengan jujurnya berkata 'apa yang kau nak semua dapat' ini adalah kerana apa yang saya 'aim' selalu saya kejar,kejar dan ligan sampai saya dapat walaupun sesetengah kawan kata saya ni belagak atau apa-apa saja,saya hanya pedulikan saja.

Bila aku dah 'aim' sesuatu yang aku nak,aku akan berusaha.Bukan aku cakap aku nak itu semua aku dapat.Aku dah pernah rasa give up.Selepas give up aku nampak,rasa,tahu tahap aku yang sebenarnya.Baru lah aku mulakan balik dengan semangat nak melepaskan tahap aku yang selalu give up.

Mungkin nanti aku dah capai akhir baligh aku 'aim' untuk kahwin.Tak kan bila aku nak kahwin mak aku yang tolong aku shake hand dengan tok kadi kot.Mesti lah aku yang sendiri nak shake hand dengan tok kadi,tapi sebelum-sebelum semua tu.Aku mesti lah kena berusaha nak kahwin.Bukan aku petik jari terus dah jadi laki orang.

Aku rasa kau sendiri yang bertanggungjawab untuk ubah haluan hidup.Jadi,kenapa kau masih cakap saja pasal orang lain.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan