Sabtu, 12 Februari 2011

Kebosanan Perhubungan




Nanti bila kau dah lama-lama berkawan kau akan rasa satu macam.Semua tempat yang kau pergi semua rasa bosan.Asyik-asyik benda yang sama. Tengok wayang kat tempat sama, Makan kat kedai yang sama. Dari kedai yang usang sampai kedai makan yang separa mahal dan semahal-mahalnya.Semua tu kau akan rasa bosan.

Tapi disini bukan luahan hati aku. Aku cuma nak berkongsi apa kau aku dan kau rasa. Secara jujurnya aku tak pernah bosan dengan Nurul Siti Amirah. Dia gelak aku gelak dia muncung aku pun muncung, aku tak cakap dia lagi tak cakap.Tapi sikit pun aku tak pernah rasa bosan dalam percintaan ni. Kalau nak suruh pi mengadap muka dia hari-hari pun aku tak kisah.

Aku tak tau nak cakap macam mana bila aku keluar dengan Nurul Siti Amirah. Selalu merepek benda yang sama dengan dia.

Sebenarnya kau tidak boleh berkawan lama-lama sebabnya nanti kau akan rasa keterujaan nak membuat seks menjadi-jadi.



Jadi kau perlu mempercepatkan perkahwinan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan