Rabu, 22 Jun 2011

E.M.O.S.I


AKU RINDU MAK DAN ABAH


masa aku sekolah dulu-dulu aku selalu duduk rumah dan akan keluar pada hujung minggu kemana-mana kawan-kawan aku ajak.Hobi aku jugak melihat orang ramai dengan cara,kelaku,trend mereka masing-masing.Sampai lah satu ketika aku pernah nampak sorang anak yang kurang ajar memarahi bapaknya dengan alasan tak mahu balik mengulang kaji pelajaran.

Aku sayang Abah.

Aku pernah bergaduh dengan dia..Tapi aku tak ada abah yang lain selain dia.Aku bersyukur walaupun aku dilahirkan dalam keluarga yang serba kekurangan.

Aku sangat rindukan mak dan abah.
Aku teringin nak dapat seorang Abah yang sesungguhnya mengambil berat dan perhatian kepada setiap orang anaknya.

Adik sayang Mak Abah.
Aku tak pernah malu mengaku aku anak manja dan aku yang paling banyak bercerita dekat mak aku.
Termasuk pasal peribadi.mak aku tahu semuanya pasal aku.

Dulu-dulu aku teringat masa dalam darjah 2 atau 3 abah selalu beli kat aku coklat setiap kali pagi hari Jumaat abah keluar beli newspaper kat mamak jual tepi bus stop.

Anakmu mengharapkan perubahan darimu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan