Jumaat, 10 Disember 2010

awak penting la

Awak hot saya tak hot pun. Tapi tak mengapa semua itu akan jadi hot kalau kita bercinta,dengan harapan hotnya sampai ke syurga.

Awak tak garang dan awak tak emosi,saya garang dan emosi.Bila kita bersama awak cakap saya beruang awak.Saya cakap awak macam burung murai.

Tapi saya tak pernah jemu dengar suara awak.

Saya keras macam batu awak lembut macam span.Saya berangin macam taufan awak cool macam ombak cicit tsunami,nampak tenang dan tegas.

Kalau saya kentot dalam kereta mesti awak buka cermin untuk hilangkan bau sambil muka awak tersenyum riang ibarat kentot itu satu melodi indah.

Saya makan banyak awak makan sikit.Bila awak makan tak habis awak cakap awak akan cuba habiskan demi saya.

Awak cakap awak nak jadi isteri yang solehah saya suka sangat awak cakap macam tu.
Tapi saya tak pula cakap macam tu kat awak

Sekarang saya nak awak tahu dan semua orang mesti tahu

Saya sangat sayangkan awak
Biar la kawan-kawan saya nak cakap apa pasal kita
yang penting saya mencintai awak.


2 ulasan: