Jumaat, 31 Disember 2010

antara hajat dan keinginan



Esok dah mula dah tahun 2011 baru. Sumpah malas nak keluar sambut-sambut new year.Malas gila babi. Mungkin aku akan rajin balik bila dah ada kerja atau ada seseorang yang buat aku semangat nak kerja. Kat rumah aku ada internet yang laju, ada tv, ada dapur, dan ada bilik yang aku boleh tinggal sorang. Masuk ja bilik dan ada semua dan bilik kemas. Gila best. Sebab ni la aku malas nak keluar nak pergi cari kerja.Malas gila babi.

Tahun baru ni perlu siapkan duit meminang untuk Nurul Siti Amirah. Aku takut gila tak sempat buat. Kalau tak sempat kena extend tahun 2012.

Seperti biasa, setiap kali masuk tahun baru aku akan tulis perkara-perkara yang aku nak beli dan buat,mengikut priority :

1. Apple mac (sendiri punya)
2. Kereta Kancil/Kelisa/Myvi/Swift/BMW M3?haha
3. Berjalan di Bali bersama rakan-rakan
4. Iphone 4g
5. Berjalan di sebuah pulau bersama rakan-rakan dan nurul siti amirah.
6. Nak simpan rambut panjang macam Bae Yong Joon dalam winter sonata.



Aku harap tahun baru ni lebih mudah,dimurahkan rezeki,lebih bahagia, dan menjadi lebih hebat dalam apa sahaja yang aku buat.

Masa aku tulis entri ni kat tv2 tengah ada siaran langsung dari Dataran Merdeka.Konon-konon nak countdown la.Caihh!~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan