Sabtu, 29 Januari 2011

Lama-lama sekali aku menulis

Kau rasa aku lama tak aku tak menulis kat blog? Aku rasa lama gila.

1. Mula-mula buat blog aku rasa aku akan menulis blog dengan purata seminggu tiga atau empat entry.Fikir-fikir apa sebabnya.aku rasa aku terlalu sibuk fikirkan hal lain.Hal cari kerja,hal rumah,hal dapur,hal anak-anak,hal-hal yang aku rasa aku patut pentingkan daripada blog ni.

2. Pada masa baru create blog ni aku rasa idea aku tak kan kering sampai bila-bila. Aku rindu nak tulis pasal kisah masa study,masa tengah cuti sem,masa-masa keluar dating.

3. Bila aku tak menulis aku rasa banyak idea aku nak buat.Nak tulis benda untuk kau dan aku gelak sama-sama,nak tulis benda yang kau dan aku rasa.

4. Benda yang aku nak sampaikan disini ialah aku dah terdesak sangat nak kerja,bila aku dah mula kerja aku boleh tulis merapu-rapu kat sini.

5.Aku rasa macam nak tulis satu entry yang macam bila kau baca kau akan dapat benda yang bagi kau sesuatu yang boleh guna dalam hidup.contohnya macam aku buat satu teoru yang bodoh tapi berguna bagi kau.

6. Aku nak penulisan aku dipandang oleh masyarakat tapi aku tak mahu orang kenal siapa diri aku.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan