Ahad, 24 Oktober 2010

Setia lah wahai pencinta.

Boleh tukar tajuk sendiri kalau kurang selesa.

Sebenarnya aku rasa aku sangat tak baik dengan mana-mana gadis. Aku rasa ini disebabkan aku boleh berfikir secara baik dengan kesetiaan yang terletak dihati.Bila aku setia pada seseorang itu,aku rasa sangat menghargai dia. Orang cakap kalau setia sangat boleh memakan diri. Kalau nak jelaskan secara mendalam dan lebih spesifik pasal kesetiaan aku kat gadis luar biasa yang meragut hati aku ni. Rasa-rasa boleh buat juling mata kau bila kau baca.

Aku rasa ramai orang macam aku.Tapi ada juga manusia yang bukan macam aku. Pokok nya kau tahu apa yang kau buat, fikiran kau mesti gunakan akal bukan gunakan hati bila rasa dimainkan.

Okay, kembali kepada topik yang paling sebenar-benar untuk entry kali ini. Even jauh mana sekalipun cinta hati berada pasti,mesti,sanggup, aku naik bas pergi berjumpa. (naik bas sanggup lah kau mr amad)

Secara jujurnya aku rasa macam dah kawen bila keluar berdua dengan dia.

Melayu kalau suka baca hanya beberapa kerat saja. Tapi bab tengok gambar tak suruh pun nak tengok juga. Walaupun macam tu,aku rasa aku pun serupa saja.HAHA




1. Sedang tak buat apa-apa.




2. Rupa yang macam gay ni kat fudkod JJ





3. Tadi tak buat apa-apa tapi cinta tetap sama





4. NSA sangat-sangat comel ini time.





5. Dataran M.B.I (bukan DATARAN MAT BIN ISA)





6. Favorite

1 ulasan:

  1. 3rd pic tuh pegi crop dulu. HAHA ;p

    so sweet lah korg. neh gua nk jeles neh! T___T

    BalasPadam