Sabtu, 13 November 2010

ini entri terbabi dan berkias

Entri ini ialah paling bangsat ialah ia cuma berkaitan apa yang aku rasa sahaja, yang mana aku tau kamu akan begitu bosan untuk membaca lalu tidak memberikan sebarang carutan balas.

Aku juga perasan belakangan ini komen di blog ini makin berkurangan, aku faham sebab kamu semua dah bosan bila aku tulis-tulis perkara macam ni. Aku sendiri pon bosan jugak sebenarnya. Tapi pengakhirannya ini ialah blog aku yang mana aku akan tulis segalanya supaya aku boleh baca kelak.

Jadi, maaf.

Aku sebenarnya agak terasa kecewa bila ada orang cakap bila dia kenal aku tapi dia lebih suka dengan awek aku berbeza betul dengan apa yang aku sangka. Aku ingat dia baik dengan awek aku. Tapi dia ambik kesempatan. Mungkin cara aku tulis ini berbeza dengan keadaan dia. Tapi aku rasa benda bodoh ini dah lama dah berlaku.

Aku cuma rasa, sebab orang macam aku memang kuat cemburu.beware you

Begini,

Sebenarnya kau cuma terfikir pasal orang tersebut, tidak kiralah benda yang kau fikir itu benda yang gembira-gembira, atau benda yang menyakitkan hati. Akhirnya kau cuma fikir pasal orang tersebut.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan