Khamis, 11 November 2010

Percutian raksasa

Sebenarnya aku tak tau apa kena mengena tajuk Percutian Raksasa dalam hidup aku.

Tapi dengar macam best,aku letak saja lah.

Aku dah mula bercuti dan aku rasa cuti ini yang paling tenang sebabnya aku rasa macam lulus cemerlang semua subject ja semester ini.InsyaAllah.

Barang-barang dari rumah sewa belum diangkut.

Keadaan aku sekarang ini ialah

Sangat-sangat tidak dapat duduk diam sebab duit tak ada. Tak kan nak goyang kaki. Pakcik Awang yang tinggal sebelah rumah aku tu yang kaki patah tu pun tetap nak kerja even kaki dia teruk macam tu.

Dan aku sebenarnya merancang holiday.So,makanya aku harus,mesti,wajib bekerja keras bagi menyelamatkan aktiviti yang telah dirancang masa study hari tu.


Doa kan aku temui kerja yang sesuai dan kawen dengan dara jelita pujaan hati kanda.HAHA.Ini sebab terpengaruh tengok kawan-kawan kahwin muda.

Terima kasih kerana berdoa.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan