Khamis, 18 November 2010

kemarahan berbangkit

Entri berunsur kemarahan harap dapat menahan sabar kerana anda akan berjumpa dengan penggunaan bahasa yang kurang ajar.

untuk permulaan ambik kau



bodoh dan banggang buat kau yang berani kacau NSA.
aku harap kau akan mati dilanggar lori 18 tayar, kenapa kau masih hidup sampai hari ni.
aku dan kau dah tiada apa-apa.

Aku betul-betul sayangkan NURUL SITI AMIRAH aku betul-betul cintakan NURUL SITI AMIRAH.

aku benci kau bodoh. sila berambus. destinasi aku sekarang hanya NURUL SITI AMIRAH.

harap mak bapak kau nasihatkan kau semoga tak gila kerbau lahanat

kebodohan kau tak boleh diukur lagi. Tahukah kau cara yang paling terbaik untuk menyelesaikan semua ini ialah BERAMBUS JAUH-JAUH dari menggangu NSA.

Sebenarnya kau mencabar orang lain,kau berhati busuk,dengki dengan apa yang orang lain ada dan kau tidak dapat ubah apa yang orang lain ada selain menabur kata-kata dengan mulut busuk kau. Aku benci orang yang dengki mendengki. Harap ini adalah pesanan terakhir sebelum kau mati lidah terjelir macam babi.

dan seterusnya kau lihat diri kau yang dibangga-bangga kan sekeliling. Hidup tak ada kawan,cita-cita kau besar tapi sayangnya kau tak dapat ubah perangai busuk kau. tak kan nak listkan perangai busuk kau tu. Orang sekeliling pun keji melihat kau.

yang rapat dengan kau baik tapi kau banyak ubah hidup dia jadi jahat dan kurang ajar macam kau.tak bagus betul kau ni.

FUCK UNTUK PEREMPUAN GILA BABI

Tiada ulasan:

Catat Ulasan