Jumaat, 7 Mei 2010

gaya gelagat penampilan atau perkara yang berkaitan

Gaya boleh aku klasifikasikan satu perkara yang amat dititik beratkan oleh setiap manusia kecuali manusia yang selebet yang tidak mempunyai perasaan untuk bergaya.cthnya seorang yang hensem tetapi hanya memakai seluar dalam apabila berjalan.Ini dinamakan sebagai seorang yang langsung tidak memikirkan gaya.OK.

Gaya ini adalah satu skop yang amat besar.Aku ada pelbagai gaya.

  • .gaya gelak.gaya berjalan.gaya bernyanyi.gaya bermain-main.gaya bercinta
  • isu gaya ini dapat dilihat dalam pelbagai majalah atau artikel2 yang sewaktu dengannya.
Sekarang aku masih kurang faham kenapa gaya perlu ada dalam hidup aku.
Dan apabila seseorang itu memandang aku keatas dan kebawah aku rasakan aura seseorang itu hanya ada pada gaya tersendiri.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan