Ahad, 16 Mei 2010

Hari Ini 17-05-2010

aku sangat tak larat hari ini.tapi keinginan menulis blog pada hari ni membuak-buak.Ini mungkin kerana selepas begitu yakin keluar awal satu jam dari dewan peperiksaan ataupun keyakinan aku menjawab soalan.Alhamdulillah.Syukur kepada Allah.


1.Hari ini aku nak duduk dirumah.Aku hari-hari ditinggalkan keseorangan nasib lah aku ni lelaki kalau aku ni perempuan.Mau bosan jugak.Lelaki bila dirumah lebih banyak menghabiskan masa dengan menidurkan diri sendiri ataupun bermain video game yang dah aku rasa sangat bosan ketika ini.


2.Teknologi Bahan II Kod program J4122 aku rasakan sangat mudah dari apa yang aku jangkakan sebelum menjawab.Ini berbaloi kerana semalaman mata aku tidak tertutup kerana mengadap set-set soalan semester yang lepas-lepas.


3.Hari ini Cinta Hati tidak sedap hati.Mungkin ada sesuatu yang berlaku diantara dia dan rakan sekelasnya.


4.Semalam aku kena hujan ketika menunggang Cup Prix aku ke sebuah rumah sewa rakan.Yang terletak berdekatan dengan POLIMAS.Sebab aku tidur dirumah sewa rakan kerana bila aku study secara single atau perseorangan aku mudah lelapkan mata senangkan hati walaupun ada exam.Bila dirumah sewa rakan-rakan aku dapat rasakan aura peperiksaan sememangnya mencabar otak dan minda aku untuk terus berfikir dan menghafal.


5.Diketika ini aku nak sangat berterima kasih kepada Emak,rakan,dan yang lain-lain kerana berdoa ketika aku sedang bertarung melawan Soalan 1,3,4 dan 5.


Aku suka cara pemikiran Cinta Hati.Tidak terlalu keperempuanan atau control ayu.Cakap pendapat sebenar.Bukan menjaga hati dan menyakitkan hati dimasa akan datang.Senang untuk berbincang.Sikap melayunya yang terserlah.Aku rasakan hanya 2 atau 3% sahaja perkara yang sama jika dibandingkan dengan awek lama aku dulu.Sikap serta pemikiran Cinta Hati aku jelas berbeza dengan apa yang pernah aku tempuhi selama ini.Aku sukakan awek yang gila-gila.Jelas Cinta Hati sememangnya dicari-cari.


Berikan aku ruang untuk tidur.Assalamualaikum

Tiada ulasan:

Catat Ulasan