Ahad, 16 Mei 2010

keterujaan

kerterujaan.sekarang banyak sangat keterujaan aku membuat sesuatu benda.

1.teruja terhadap ulang kaji kerana disini aku akan mendapat ilmu yang serta menguatkan daya ingatan aku terhadap pengajian selama satu semester.Selain itu,aku juga akan memperolehi keputusan yang cemerlang jika sifat teruja aku sebegini.

2.teruja terhadap facebook.kalau tak buka buku yang ada helai kertas.mesti aku akan teruja membuka buka yang mempunyai muka biru-biru serta notification yang belambak-lambak bila ditinggalkan lama.serta merta juga teruja melihat blog-blog dari rakan-rakan sekalian.


3.teruja melihat si cilik AMANI di setiap sudut.ini juga boleh mendatang keterujaan membuat anak sendiri.haha.


4.setiap manusia yang mempunyai akal yang waras serta bernafsu wajib ada keterujaan terhadap pasangan hidup.aku juga sangat inginkan begitu tambahan pula dengan Si Cinta Hati


5.Teruja dan sangat inginkan bermain bola dalam padang atau bola gelanggang.


Janganlah ikutkan sangat keterujaan kau.Ini sebab mengikut survey yang aku jalankan secara halus serta mulus dari beberapa orang.Mendapati keterujaan kepada setiap benda mesti ada tahap bagi menghidupkan rasa ketakutan jika berlaku sesuatu semasa datangnya masa-masa teruja ini.Contohnya aku teruja study dan spot soalan.tetapi aku mesti takut jika soalan-soalan yang aku spot tak naik so aku kena banyakkan membaca.Tambahan pula,sekarang ini teruja terhadap facebook menjadi-jadi kerana ingin memilih calon kepada rakan-rakan tetapi jangan dilihatkan sangat kerana mendatangkan teruja yang sangat hebat dan membuatkan kau tidak berganjak dihadapan laptop.

sudahlah merepek saja.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan