Rabu, 12 Mei 2010

perasaan hati

Entry yang mungkin boleh membuatkan hati kembali relaks

Tak sedap hati,Gelisah,Bercelaru.

Ok sekarang aku tengah tidak sedap hati.Aku tak pernah makan hati ayam.Mungkin tak sedap hati ayam.Tapi aku sekarang hati aku plak yang tak sedap.Sekarang aku memang tak sedap hati.Rasa macam something akan berlaku.Tapi minta simpang 44 malaikat.Aku tak nak sesuatu terjadi dalam masa sekarang.Serius aku tak leh terima kalau-kalau terjadi apa-apa.Sebab aku sekarang nak final exam.

Ok lah.

1.Mungkin perasaan aku yang terlampau sayang pada semua orang buatkan aku rasa tak sedap hati.Ini kerana takut akan kasih sayang yang aku bagi pada semua orang dibalas dengan balasan yang berbeza.

2.Perkara utama dalam membuatkan hati seseorang itu tidak sedap bagi aku mesti ada Faktornya. Faktornya yang pertama ialah kau perlu tahu yang perkara-perkara negatif yang sedang melingkari disekitar tubuh badan kau.Contohnya kau nak tackle gadis melayu yang kau nak tapi tak berbuat apa-apa.Sedangkan orang lain mencuba tackle gadis melayu itu.


3.Disekitar hujung tahun 2008 dulu,aku pernah rasa sebegini.Memang ada sesuatu terjadi kepada aku.Aku takut benda-benda macam ni jadi lagi.Kalaulah terjadi,Aku harap Tuhan kuatkan iman aku.


4.Kemungkinan tak sedap hati aku ini ada hikmah untuk aku sebagai seorang yang Tabah,Hensem,Cool, untuk berdoa kepada yang SATU.


5.Faktor yang seterusnya untuk mengenalpasti masalah tak sedap hati.Kau janganlah sesekali menipu seseorang yang kau sayang.Kerana keadilan akan timbul bila kau pernah menipu.


6.Banyak faktor yang sukar diagak ketika keadaan kau macam aku sekarang.Masih belum faham kenapa penulisan boleh menghilangkan stress dan menimbulkan Idea yang boleh menghilangkan rasa tak sedap hati.


7.Tapi kenapa masih lagi berlegar-legar rasa tak sedap hati ni.


8.Keadaan akan berubah jika kau berfikiran positive dan kecenderungan kau berfikir yang baik-baik kepada seseorang yang meyayangi diri kau.


9.Sesuatu yang aku rasa ketika tak sedap hati ialah aku tak dapat tidur dan memikirkan masalah percintaan.

10.Semuanya terpulang kepada diri sendiri berfikir secara rasional.Ini menunjukkan betapa positive dan penyabarnya diri kau.


11.Langsung tak paham ayat apa yang aku tulis.Sebab tak sedap hati masih aku rasakan.HAHA


DOAKAN MOGA-MOGA TIADA APA TERJADI KEPADA AKU DAN INSAN-INSAN YANG AKU SAYANG

Tiada ulasan:

Catat Ulasan