Sabtu, 8 Mei 2010

masalah dan penyelesaian

aku dapat tulis entry lagi.ini memandangkan idea yang kadang kala mencurah-curah datang kepada aku.bagi aku sekecil-kecil masalah sehingga kebesar-besaran masalah ataupun dari makna kata yang lain ialah dari mudah ke ekstrim harus ada sistem,cara,dan sebagainya untuk menyelesaikan masalah.

ok.disini ada beberapa permasalahan yang timbul.


1.kaki aku kecik.so permasalahan yg timbul aku susah beli kasut.


2.badan aku gemok.makanya aku tak sesuai pakai tight.nanti nampak muscle yg cekang ditengah2

3.bila aku rasa berjauhan aku ada masalah untuk melepaskan kerinduan.


4.masalah aku yang paling berat sekarang.Aku hensem tapi adakah aku akan dapat seseorang yang lelaki selalu kata macam ni "perghh awek dia cun sial,mantap argh,couple tu nampak
comel,hensem balak dia sesuai dengan gadis tu"
itu yang menjadi masalah kepada aku.

SEKARANG UNTUK PENYELESAIAN.

doremon tak apa lah senang-senang bawa keluarkan alat dia untuk soft problem kan.

manusia macam aku ni mana lah nak ada ilmu hitam nak selesaikan masalah senang-senang.

untuk itu.jika kau dan kau-kau ada masalah.Kau-kau just relex sahaja.cool.jangan cepat putus asa.Kau jangan melampau-lampau fikirkan masalah itu.
Jika kau dalam masalah.Kau harus ingat balik ilmu cikgu Seni ajarkan masa sekolah rendah.ini adalah untuk kau keluar dari masalah memerlukan idea atau pemikiran yang waras dan kreatif.




p/s:hajat aku hanya utk selesaikan proposal aku.thats all

Tiada ulasan:

Catat Ulasan