Ahad, 9 Mei 2010

keghairahan lelaki

Dalam masa sehari dua ni selalunya aku kena ulang kaji.Sebab final exam dah dekat.Tapi disebabkan pengaruh internet sangat kuat ketika aku ingin nak ulang kaji.


1.Aku tak tahu kenapa ada lelaki yang sangup tarik kemaluan masuk ke dalam dubur sendiri.Bagi aku sebagai lelaki kau harus terima segala pemberian yang diberikan oleh tuhan.Kenapa kau sendiri yang menjahanamkan nikmat yang diberi percuma.


2.Aku cuba memberi pendapat tentang bagaimana untuk menangani lelaki sundal,gay,pondan dan sebagainya dengan bahasa yang agak kasar.


3.Dari segi kata yang logik.Seorang gay memerlukan kekuatan taktikal yang sesuai untuk menjerat kemudian mengheret lelaki atau anak ikan bagi memuaskan nafsu sedangkan Pondan perlu bersolek menjadi wanita tulin sebelum meminta lelaki untuk memuaskan nafsu "perempuannya"


4.Cerita ini memang banyak kali bermain-main dibenak aku sebab aku selalu berbicara dengan Cinta Hati mengenai keperihalan lelaki sundal atau pondan ni.

5.Bagi lelaki sejati.Jangan sesekali kau menegur lelaki sundal yang mempunyai sifat nyah nak mampos.Contohnya jangan sesekali kau berkata Hai kepada lelaki Sundal kerana dia menghasilkan satu daya ingin mencuba bermain dengan Lelaki sundal selepas lelaki sundal membalas ungkapan pertama dari lelaki sejati.


6.Kadang-kadang pondan juga menyerupai sifat lelaki sejati yang sebenar dengan kata-kata berbaur ugutan dan rasuah ini kerana teknik ini adalah teknik yang berkesan bagi mereka.Contohnya kata-kata bernada "Hai abg hensem,Nak try main boleh tak,Kalau nak I bagi you kemewahan yang you nak.Tapi you mesti turut kata sahaja" .Sesetengah lelaki sejati yang bodoh memang mudah dipermain oleh Pondan Sial.


7.Aku geli pada rupa paras lelaki pondan.Muka berbedak,bulu dada yang tak trim.Nak pakai bra pun kena ambil saiz yang paling besar kerana bidang dada yang besar macam gajah.


8.Jangan pernah melakukan perbuatan keji ini.Ini kerana Nabi tidak akan mengaku Umatnya jika Kau bermain sesama lelaki.


p/s:baru lepas dating tapi rindu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan