Sabtu, 8 Mei 2010

50% diskaun

setiap kerja aku haruslah dimulakan dengan penghargaan kepada diri sendiri.
aku ingin ingatkan kepada semua.jika kau ada perkara yang hendak dilakukan wajib kau letakkan perhargaan diri kau dahulu.ok.sudahlah untuk aku bersastera.usya tajuk 50% diskaun.aku nak diskaunkan diri aku hanya bagi kerja-kerja yang beramal pada cuti yang akan datang.

1.kepada sesiapa yang memerlukan part time yang hensem,bergaya,terror,lawak dan lain-lain boleh lah bagi tahu aku awal-awal macam ni takot diskaun aku ni melepas.


2.jangan suruh aku buat kerja yang tak masuk akal.


3.aku akan buat kerja jika berbayar sahaja.dunia sekarang semua orang gila.gila akan kepada "DUIT"


4.tajuk ini juga sesuai bagi sesiapa yang nak beli sandal nike santiam.


5.kepada perokok jangan hisap rokok separuh-separuh kerana ini boleh mendatangkan kemudaratan kepada diri kau sendiri bongok!


6.lagi 50% proposal aku nak siap.


7.dah setengah hari aku tak mandi.sekarang aku dengan hormatnya aku nak mandi.


8.dah sekerat hati aku bersastera.


9.tahap keupayaan aku menjadi seorang yang penyabar adalah 150% lebih banyak dari kau-kau yang tak sabar diatas jalan raya.aku tak suka hon kau semua tapi jangan sampai aku tergila-gila nak hon kan kau.


10.topup semalam dah tinggal 50%.tapi belum puas menelefon dia.




p/s:gambar lampiran masih belum diletakkan akibat kebalor liatan diri.haha[ayat cam sial]

Tiada ulasan:

Catat Ulasan