Sabtu, 8 Mei 2010

menabung

mak aku cakap "awak kena cari satu tabung yang boleh menampakkan duit ini untuk awak dapatkan getaran"nampak tak ayat mak aku ni macam idola aku tak.

Alright

  • aku ada tabung.menabung memang best.satu daripada sepuluh sebabnya ialah aku dapat ambik duit tu buat sebagai duit tambang tol.haha
  • sebagai seorang yang bergaya dan bercita-cita tinggi untuk berkahwin dengan seorang yang hebat aku diwajibkan menabung.
  • faedah kau menabung sangat-sangat banyak.
  • pernah kau tengok iklan menabung.budak-budak selalunya dijadikan ikon untuk menabung.
  • bila kau dah mula menabung tak salah kalau kau ada cita-cita untuk beli barangan yang mahal.cthnya baju,kasut,jeans.ataupun kau boleh menyimpan duit didalam tabung untuk buat amal jariah.seperti pagi-pagi raya akan ada beratus-ratus kumpulan kanak-kanak akan datang kerumah then tak nak makan lalu cakap nak duit saja.itu juga boleh dikira sebagai amal jariah menggunakan tabung adik beradik atau tabung kau sendiri.

ada la lagi sebab musababnya tapi aku malas fikir ayat banyak-banyak sebab banyak hari tak menatap muka cinta hati aku.baik aku simpan ayat untuk mengayat cinta hati aku




ini tabung yang aku selalu appreciate dan buat aku bangga dengan kawan-kawan




tabung uji juga boleh menyimpan duit.duit syiling 5sen sahaja untuk bayar duit karan





Tiada ulasan:

Catat Ulasan